اینا نی نی های من.!!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

الهی..........!!!!!!!!!!!




ای خدا ببین چقدر خوشگله....!!!!




ای خدا این یکی رو....




خدا جوووووووووووووووووووونم.....

کی یه دونه از اینا به من میدی..!!!!



چشماشووووووووووووووووو......

هی وااااااااای من..!!!!!



نظرات شما عزیزان:

shiva
ساعت16:28---27 اسفند 1390
vayyyyyyy cheghad nanaze in dokhtare !ye doonasho mikham دم بچه های کلاسمون گرم... ولی شیوا جوووون این نی نی ها همشون مال خودمن...!!!!

سلی
ساعت9:36---21 اسفند 1390
کجای؟عزیزو.......پاسخ: در همین حوالی...

mehraban
ساعت1:14---19 اسفند 1390


چقَـــدر دلــَـــــم مي خواهـــَــــد

نامهـ بنويسمـــ .....

کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...

و يک عالمهـ حـــَـــرف !

کاشــــ ،

کسيــــ ،

جاييـــــ ،

منتظرمــــ بــــود .......!




پاسخ: فدات


عاشق و معشوق
ساعت12:58---18 اسفند 1390
آخ که چقدر نازه...پاسخ: آره دیدی چقدر نازن؟؟؟؟؟؟؟

مینا
ساعت23:40---16 اسفند 1390
سلام جیگرم

منو قهر................

نه عزیزم سرم خیلی شلوغ بود

راستی ایول جوابه این یارو که مزاحم لگافت بودرو خوب دادی حال کردم.

البته اون بی شخصیت و بی تربیت آدم نی.

بخدا فرصت نکردم بیام عزیزم

خیلی خوشگل بودن

نازو مامانی..................

موفق باشی.
پاسخ: دیگه دیگه...


شهاب
ساعت20:42---16 اسفند 1390
slm راستی فردا پسفردا آپ میکنم آهنگ جدید آرمین و چند تا شاهین نجفی و... سر بزن
ی چیزی تو خصوصی خواستم برات بفرستم ای دی اسم تموم شده با این سرعت نیومد فردا برات میدمش


سلی
ساعت16:54---16 اسفند 1390
وااااااااااااااااااااااااای چقه نازه!مثه خودت جیگلومن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:اینا نی نی های من,!!!!,ساعت 14:54 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak